logo i identyfikacja wizualna marki

o projekcie

Frusecco to wyjatkowa marka szampana owocowego, oferujaca wykwintne polaczenie smaku i przyjemnosci. Naszym celem byto stworzenie zapadajacej w pamie marki, identyfikacji wizualnej i identyfikacji wizualnej, które odzwierciedlatyby witalnosé i swiezosc owoców uzywanych w produkcji, a jednoczesnie tworzyty swiateczna i radosna atmosfere. Opracowalismy nazwe, logo, identyfikacje wizualna i projekt butelki, podkreslajac kolor fioletowy, symbolizujacy bogactwo smaku i przyjemnosci.

prosba klienta

Frusecco zwrócito sie do nas z misja stworzenia spójnej marki kojarzonej z owocowa przyjemnoscia, zabawa i celebracja. Zalezafo nam na podkresleniu wyjatkowosci i swiezosci produktu, a takze na wizualnym wyróznieniu szampana na tle konkurencji. Opracowalismy nazwe marki, logo, identyfikacje wizualna oraz charakterystyczny projekt butelki, podkreslajacy fioletowa kolorystyke, symbolizujaca jasnosé i bogactwo owocowych aromatów. Identyfikacja wizualna i projekt butelk

1. Logo i kolory firmowe

Logo Frusecco przedstawia kisé winogron stylizowanych na jagody, co podkresla swiezosé i naturalnosé uzytych sktadników. Fioletowa paleta barw zostata dobrana tak, aby przywolaé poczucie luksusu i owocowej obfitosci, a takze zwrócié uwage na produkt.

2. Projekt butelki Frusecco odzwierciedla zywiolowosé i wyjatkowosé tego owocowego szampana. Uzylismy stylowych, minimalistycznych etykiet, aby podkreslié jakosé produktu. Fioletowe i zlote akcenty tworza wyrazisty kontrast, dzieki czemu butelka stanowi prawdziwa ozdobe kazdego stolu.

3. Obecnosc online i opakowania. W ramach projektu opracowalismy projekt opakowania, który pasuje do korporacyjnego stylu Frusecco. Opakowanie podkresla swiezosé i naturalnosé produktu, a jednoczesnie uwydatnia owocowe nuty szampana. Stworzylismy równiez strone internetowa, która prezentuje produkt, jego unikalny smak i mozliwosci taczenia z innymi potrawami.Opracowanie nazwy i logo w formie kisci winogron;

Identyfikasja wizualna w kolorach fioletowych;

Tworzenie projektów butelek z naciskiem na jakosc i niepowtarzalnosc;

Projektowanie opakowan i stron internetowych wspierajace identyfikacje marki.

Frusecco to nowe spojrzenie na szampana owocowego, oddajace radosé i swiezosé kazdego tyku. Jestesmy dumni, ze stworzylismy dla niego unikalna identyfikacje wizualna, ucielesniajaca przyjemnosé i swietowanie. Jesli Twoja firma potrzebuje oryginalnego brandingu i mocnej strategii wizualnej, nasz zespót jest gotowy zaoferowaé skuteczne rozwiazania!

data
czerwiec 27, 2025
typ projektu
reklama wizualna
klient
Frusecco
czas wykonania
10 dni
Tworzymy rozwiązania, które przyciągają uwagę i budują silne marki.
Suwałki
ul. A.Piłsudskiej 13B
+48 505 363 745
info@regionprojekt.pl
Tworzymy rozwiązania, które przyciągają uwagę i budują silne marki.
Suwałki
ul. A.Piłsudskiej 13B
+48 505 363 745
info@regionprojekt.pl