NL International: Rozwój tożsamości dla koktajli funkcjonalnych

NL International: Rozwój tożsamości dla koktajli funkcjonalnych
Kontekst

ED Smart 5.0 to nowa generacja pysznych i zdrowych koktajli proteinowych od NL International. Dzięki zbilansowanym i naturalnym składnikom o starannie dobranej kaloryczności, wartości odżywczej i wysokiej zawartości węglowodanów, koktajle te zastępują całe posiłki i pomagają w łatwym utrzymaniu zdrowej diety nawet w dzisiejszym zabieganym stylu życia. Marce brakowało tylko jednego: atrakcyjnego opakowania, które podkreślałoby walory linii produktów i wyróżniało ją spośród innych.

Nowoczesna sesja produktowa koktajlu Edsmart na tle intensywnych kolorów z widocznym opakowaniem.
Pomysł

To, co zdrowe, często uważa się za niejadalne. A w przypadku żywności funkcjonalnej, jest to również chwyt marketingowy pełen chemikaliów. Co więcej, zdrowe odżywianie często kojarzy się wyłącznie z bólem głowy – marnowaniem czasu na przygotowywanie posiłków, obliczaniem spożycia białka i unikaniem słodyczy w pogoni za perfekcją.

Postanowiliśmy zostać „pogromcami mitów” i stworzyć opakowania, które mówią wszystko: ED Smart sprawia, że ​​życie staje się lepsze i wygodniejsze. W końcu z tymi produktami nie można przestać prowadzić zdrowego stylu życia!

Saszetka koktajlu Edsmart trzymana w dłoni nad otwartym pudełkiem.
Modelka pije koktajl Edsmart na kolorowym tle.
Modelka trzymająca koktajl Edsmart z polewanym sosem.
Opakowanie koktajlu Edsmart prezentowane z widocznymi grafikami składników.
Opakowania Edsmart zawieszone w dynamicznej kompozycji na zielonym tle.
Dwa opakowania koktajli Edsmart w aranżacji stołowej z naczyniami i napojem.
Pyszne. Stylowe. Świetne!

Strefa kulinarna odgrywa kluczową rolę w identyfikacji marki. Żywy design podkreśla fakturę gotowego produktu, podkreśla jego bogaty smak i prezentuje napój w całej jego pyszności i naturalności. Identyfikuje również różne wersje koktajlu – Classic i Milky. Podczas projektowania wzięliśmy również pod uwagę główny kanał dystrybucji produktu – cyfrowy. Oprócz przyciągających wzrok elementów wizualnych, duże, charakterystyczne logo pomaga natychmiast przyciągnąć uwagę odbiorców.

Nowe opakowanie przypomina wszystkim, że dbanie o siebie może być pyszne i proste!

Tworzymy rozwiązania, które przyciągają uwagę i budują silne marki.
Suwałki
ul. A.Piłsudskiej 13B
+48 505 363 745
info@regionprojekt.pl
Tworzymy rozwiązania, które przyciągają uwagę i budują silne marki.
Suwałki
ul. A.Piłsudskiej 13B
+48 505 363 745
info@regionprojekt.pl