ED Smart 5.0 to nowa generacja pysznych i zdrowych koktajli proteinowych od NL International. Dzięki zbilansowanym i naturalnym składnikom o starannie dobranej kaloryczności, wartości odżywczej i wysokiej zawartości węglowodanów, koktajle te zastępują całe posiłki i pomagają w łatwym utrzymaniu zdrowej diety nawet w dzisiejszym zabieganym stylu życia. Marce brakowało tylko jednego: atrakcyjnego opakowania, które podkreślałoby walory linii produktów i wyróżniało ją spośród innych.
To, co zdrowe, często uważa się za niejadalne. A w przypadku żywności funkcjonalnej, jest to również chwyt marketingowy pełen chemikaliów. Co więcej, zdrowe odżywianie często kojarzy się wyłącznie z bólem głowy – marnowaniem czasu na przygotowywanie posiłków, obliczaniem spożycia białka i unikaniem słodyczy w pogoni za perfekcją.
Postanowiliśmy zostać „pogromcami mitów” i stworzyć opakowania, które mówią wszystko: ED Smart sprawia, że życie staje się lepsze i wygodniejsze. W końcu z tymi produktami nie można przestać prowadzić zdrowego stylu życia!
Strefa kulinarna odgrywa kluczową rolę w identyfikacji marki. Żywy design podkreśla fakturę gotowego produktu, podkreśla jego bogaty smak i prezentuje napój w całej jego pyszności i naturalności. Identyfikuje również różne wersje koktajlu – Classic i Milky. Podczas projektowania wzięliśmy również pod uwagę główny kanał dystrybucji produktu – cyfrowy. Oprócz przyciągających wzrok elementów wizualnych, duże, charakterystyczne logo pomaga natychmiast przyciągnąć uwagę odbiorców.
Nowe opakowanie przypomina wszystkim, że dbanie o siebie może być pyszne i proste!